2010年12月28日 星期二

[日本] 巨乳性感 AV 女優水城奈緒 Mizuki Nao

水城奈緒 Profile
出生日期:1984年9月18日
三  圍:35G-23-34
身  高:5呎3吋
血  型:B型
興  趣:茶道

有研究日本AV嘅朋友,應該都會對「中出」二字又愛又恨,愛者,中出容許男優直接將精華輸入女優體內,感覺實在直接刺激!恨者,近年中出片氾濫,而且大部分仲有造假之嫌。幸好,日本AV界仲有好多貨真價實、想呃都呃唔到嘅片種,「超絕品」就係其一喇!
因為超絕品係用嚟形容女優身材激凸,上圍豐滿、腰股纖幼、下圍渾圓,一眼睇落就知龍與鳳,好似今次為大家介紹嘅女優水城奈緒咁,一睇就知有料到,足以孭得起「超絕品」呢個至高榮譽有餘!

水城奈緒擁有五呎三吋標準身高,但係就有35-23-34嘅玲瓏身段,最索嘅地方就係奈緒上圍達到G Cup,渾圓又堅挺,巨型又彈手,皮薄又肉嫩,淨係呢雙G奶就足以令任何男人心動,稱之為超絕品絕對冇誇張!然而,奈緒身材咁戰鬥格可能會令大家以為佢「好砌得」,可惜大家估錯曬!事關奈緒敏感度極高,男優以指尖輕輕撩撥就足以令奈緒驚呼狂叫,繼而泉水四射,只落得任人魚肉嘅份兒!









































沒有留言:

張貼留言

歡迎留言